با پیشرفت‌ها و اکتشافات روزافزون در دنیای فناوری، تعجبی ندارد که اغلب صنایع تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

در صنعت دندانپزشکی، تعداد زیادی خطوط جدید تجهیزات وجود دارد که می‌توانند به کسب و کارها کمک کند که نه تنها به طور هماهنگ‌تر کار کنند، بلکه به مرور زمان کم‌تر تهاجمی باشند. وقتی که به دنیای دندانپزشکی می‌پردازیم، رویکردی کم‌تر دردناک بدون شک هدفی است که قابل تحسین است.

در این مقاله، قصد داریم برخی از برترین فن‌آوری‌های جدید در دندانپزشکی را بررسی کنیم.

تازه‌ترین تکنولوژی‌ها:

در زیر، چندین تکنولوژی جدید که در حال تغییر صنعت دندانپزشکی هستند آورده شده است:

1. رادیولوژی دیجیتال: با تمام مضرات تشعشع، عکس برداری یکی از موارد ضروری برای آینده مراقبت های بهداشتی است. با تصویر برداری دیجیتال لازم نیست زیاد منتظر بمانید و نتایج عکس را تقریباً فوراً دریافت خواهید کرد. همچنین به تعداد تصاویر بیشتری نسبت به قبل دسترسی خواهید داشت. رادیولوژی دیجیتال به امکان بزرگنمایی تصویر و پردازش اطلاعات ارزشمند و تأیید هرگونه مشکل احتمالی در مورد سلامتی بیمار کمک می کند.

2. اینویزیلاین: اخیراً در چند دهه گذشته، بریس‌های شفاف و نامرئی گزینه‌ای عالی برای بیماران هستند و جایگزینی برای بریس‌های سنتی و سنگین هستند که اغلب افراد با آنها احساس راحتی نمی‌کنند. همچنین لازم نیست خیلی نگران بهداشت دندان خود باشید، زیرا می توانید هر زمان که بخواهید بریس ها را بردارید. اخیراً شرکت‌های مختلفی نیز وارد صحنه شده‌اند که بریس‌های شفاف را ارائه می‌دهند و امکان درمان از خانه را با نظارت یک دندانپزشک با استفاده از مدل دندانپزشکی از راه دور فراهم می‌کنند. این گزینه جدید کمتر از نصف هزینه بریس یا اینویزیلاین است.

3. ولسکوپ: برای دسترسی آسان به دهان بیمار، این ابزار فناوری جدید در زمینه دندانپزشکی می تواند به تشخیص سرطان یا بیماری در زمانی که دندانپزشک در حال انجام غربالگری دهان است کمک کند.

4. دوربین داخل دهانی: یکی دیگر از پیشرفت های مفید در دنیای دندانپزشکی این دوربین است که می تواند وارد دهان شود تا متخصص مراقبت های بهداشتی شما بتواند وضعیت دهان را به راحتی ارزیابی کند.

5. دندانپزشکی با لیزر: بله، ما در حال حاضر آنقدر به آینده نزدیک شده ایم که لیزر را می توان در انواع روش های دندانپزشکی و حتی در فرآیند سفید کردن استفاده کرد. این روش سریع و بدون درد همچنین می تواند به فرآیند تمیز کردن کمک کند تا از ایجاد حفره یا سایر مشکلات جلوگیری کند.

۶. دستگاه سفید کننده زوم: اگرچه اکنون با زوم به عنوان یک شکل گفتگو و کنفرانس ویدیویی آشنا هستید، اما این نوع دستگاه هیچ ارتباطی به آن ندارد. این یک روش درمانی پیشرفته است که در آن می‌توانید نتایج را تنها در یک نوبت مشاهده کنید و دندان هایتان را تا هشت درجه سفیدتر کنید!

۷. ایمپلنت‌ های جدید: وقتی که نمی‌توان یک دندان را نجات داد یا اگر یک بیمار به دنبال یک جایگزین طبیعی باشد، ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند به بیماران کمک کنند تا لبخندی که دنبال آن هستند را بدست آورند.

با کمال میل و افتخار، از شما دعوت می‌کنیم تا محصولات ایمپلنت با کیفیت بالا و خدمات حرفه‌ای را از طریق سایت پلوردندان پارس دریافت نمایید.

8. آرام بخشIV: برای آرام کردن بیمار در طول یک عمل، این نوع جدید آرام بخش طراحی شده تا جایگزین گاز خنده شود و به عنوان یک راه بسیار ساده تر برای تعامل با بیماری که تحت عمل جراحی تهاجمی قرار دارد یا اگر از دندانپزشک ترس دارد بهترین راه را فراهم کند.

9. از بین بردن پوسیدگی دندان: توربین‌های دارای اوزون در دندانپزشکی، فناوری نسبتاً جدیدی هستند که از گاز اوزون برای درمان پوسیدگی‌های دندانی و بیماری‌های لثه استفاده می‌کنند. اوزون یک گاز طبیعی رایج است که دندانپزشکان برای از بین بردن موثر باکتری ها و قارچ ها شروع به استفاده از آن کرده اند. همچنین می تواند به کاهش خطر پوسیدگی دندان کمک کند.

10. تشخیص پوسیدگی‌ها: در حالی که موضوع تشخیص زودهنگام است، در حال حاضر دستگاه های جدیدتری وجود دارد که دندانپزشکان می توانند از آنها برای تشخیص پوسیدگی‌ها استفاده کنند که می توانند قبل از اینکه حفره تا جایی که نیاز به پر کردن یا برداشتن آن است گسترش یابد، آن را تشخیص دهند.

محصولات Kulzer، با تمرکز بر روی نوآوری و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، به دندانپزشکان امکان می‌دهند که از آخرین و بهترین ابزارها برای مراقبت از دندان‌های بیماران خود استفاده کنند. این محصولات را می‌توانید از طریق وبسایت پلوردندان پارس خریداری نمایید.